Tuesday 12 January 2010

\title{Soon deadline}

\begin{abstract}
Jag är alltid konkret!
\end{abstract}

\section{explanation}
Ja det är snart deadline på den där artikeln som jag ska försöka få in, det allra första riktiga försöket, och den mesta tiden går åt där... En liten joggtur här och \ac{bp} där och dammsugning inemellan och ja, men ändå nej, inte riktigt som tenta-p när lägenheten var ren som aldrig förr.

På återseende, vore så himla skönt om jag kunde få iväg den i tid...åter till Matlab$\textsuperscript\textregistered$!!


\acrodef{bp}[\textsc{bp}]{bodypump}


5 comments:

Anders said...

\documentstyle{comment}
\begin{document}
Det där kommer ju inte typsättas, du har ju inte angett dokumentstil \smiley
\end{document}

erika said...

\subsubsection{pseudocode}
Men alltså...jag har ju redan angett titeln så läsaren förväntas anta att document-environmentet redan är påbörjat\footnote{lillasyster har rätt!}

Anonymous said...

Jag tror jag håller mig till julgransplundringar och annat som för tillfället är akutellt på "dagis"...
Faster M

eva said...

Ja det lämnar jag helt till dig. Se till att få iväg det innan du åker, så kommer du än mer att njuta över skidåkningen.

Mattias P said...

Sjukt underhållande inlägg. Om man nu gillar latex...