Saturday 27 September 2008

À la mode

Jag tittar allt som oftast in på Gipen-vännen L:s blogg, där mycket handlar om den kommande familjemedlemmen (passar på att gratulera här också!). Liksom sin syster för drygt ett år sedan skriver hon bland annat om inköp av mammakläder alltsom graviditeten fortskrider och kroppen förändras. Inspirerad av dessa båda visar jag här vad jag inhandlat för att svara på kroppens nya krav (jag gick till affären klädd i J:s tröja!), via internet då det minskar risken för stötar i trängseln framför klädhängarna:

Ser ni den röda tråden? Den bildliga naturligtvis, jag är fullkomligt medveten om att med dessa färgval får man leta efter röda trådar ;-)

3 comments:

Anonymous said...

fint!

hoppas det inte gör så ont. jag tänker på dig. kan du få lov att ta långa promenader iaf? är det lite höstsol i paris så här dags?

all kärlek!

Anonymous said...

Härligt att du har humöret på topp, trots skadan! Hoppas att det läker snabbt och bra. Och tack här också.

Den röda tråden måste väl vara höst!?

erika said...

den röda tråden är plats för gips... vida eller korta ärmar