Monday 22 October 2007

Pliktskyldigt

Ja, det blir ett lite pliktskyldigt inlägg för att visa på att jag i alla fall inte glömt bort bloggen. Sedan sist har det strejkats på lokaltrafiken så jag fick jobba hemifrån torsdag-fredag, det flaggas även för viss strejkrisk imorgon. Hoppas verkligen inte det faller för jag måste till jobbet och förbereda min presentation som jag ska hålla på projektets Workshop i Portugal nu på torsdag-fredag. Jag stannar sedan borta hela helgen, skönt koppla av lite. Om jag har tur har de nya wroom-inlinesen kommit i min ägo och får flyga med dit.

Övrigt som hänt är än oväntad men mycket trevlig middag med svenska M som var i Paris på jobb. Vi har endast träffat en gång förr men hade massor att prata om. Som utlandssvensk får man erfarenheter som man inte insåg var just sådana förrän man ventilerat dem med någon som upplevt liknande. Om nu nån hängde med.

1 comment:

Anonymous said...

Je comprendre!