Tuesday 6 November 2007

Goda grannar, röntgenfilm och 75€ mindre fattig

Det är resultatet av kvällen. Ty se inte lär jag mig av mina misstag utan låste idag in nyckeln igen. I låset. Kom hem lite för sent för att låssmeden skulle vara öppen men det hela avlöpte ändå bra. Jag blev lovad natthärbärge hos grannen M och vi inledde med middag nere i Bistro 7. Därifrån hade jag fått låna röntgenfilmen men vi lyckades inte, dock visade sig bartendern vara en hejare på inbrott så till slut får jag ändå sova i min egen säng. Me like.

2 comments:

Anonymous said...

Actually, I just googled for "hiresomi porto"... and found your blog in this way. So: greetings from Galway :)) Enjoy your time in Paris.
Stefan

Anonymous said...

Galway!! Isn't that the gateway to the Aran islands? I place I´ve long longed for to come to...