Sunday 4 May 2008

Going east again

Nu är det snart dags att fara österut igen, hem till Paris. Det har varit en mycket bra resa med till att börja med konferensen och därefter ett par härligt avslappnande och upplevelsefyllda dagar som avslut i San Francisco. Dock ska det ändå bli skönt att komma hem; borta bra men hemma bäst. Eller "home sweet home". Eller till och med "homme sweet homme" som jag läste i korsstygnsbroderi på en tröja en gång i tiden. Attans att den inte fanns i min storlek...
Om ett par timmar går flyget, 10.5 timmar ska avverkas över Atlanten innan vi dimper ner i Paris, en härlig jetlag att se fram emot. Bror hävdar att jag borde hålla mig vaken när jag kommer fram, själv vill jag sova och samla kraft till inlinesturen på kvällen för de där fyra hjulen saknas mig.

Nåväl, stort tack till bror min för de här dagarna! Restaurangen igår är att minnas...

1 comment:

Anonymous said...

Förväntar mig en detaljerad redovisning av restaurangbesöket på marsipansåsbloggen...