Monday 4 August 2008

Back at work

The office is terribly empty except for me and B - who to my great pleasure is back - and it's not evident to find motivation for the paper to the next workshop, in Kent in September. However I'm looking forward to this event and it's undeniably easier to work with a concrete objective.

Well, as I'm at work; no more blogging, but writing! Though, during the holidays I thought about different subjects for small essays, such as French banks (an inexhaustible subject, a never ending story...), biking in the city, French women at the gym (hey, functional materials are so much better than cotton, but I guess it doesn't matter as they don't get transparent), some great days by the sea, etc...

And to finish I only want to say, wall-e. See it, it's an order! I promise I've never seen such a cute Extraterrestrial Vegetation Evaluator or cleaning robot before...

4 comments:

Chris said...

jag vet att ni alla förespråkar funktionsmaterial, men jag tycker det känns äckligt mot huden. man känner sig inplastad? bomull bli förvisso svettigt men det andas och är mjukt. fast jag är väl bara en stenålderstant =)

Anonymous said...

men asså bomull andas ju inte? tyck int' ja:-)

Men stenålderstant är ok, det är de genomskinliga försöken att se snygg ut på bekostnad av effektivitet som känns malplacerade på ett gym (snyggt och effektivt är något annat). Kanske är jag som är stenålderstant.

Sen har man motsatsen; att köpa sig proffsig och ha trelagers goretex i barnbacken i Himmelstalund.

Jaja, allas egna val minns jag mig ha pläderat för inte allt för länge sedan.

Chris said...

va, andas inte bomull? jomen jo, mina bomullsplagg flåsar på som bara attan, svär.

Anonymous said...

om tio dar är även jag "back at work" och det skall bli kul men tills dess ska jag ha fixat en massa rutinjobb och dessutom lite nya förutsättningar av nästa års schema. känns som ett hinder för den riktigt stora arbetsglädjen inför skolstart